فروش مواد EX5

يکشنبه 29 دی 1398
16:18
ali

پلی اتیلن ترفتالات

پلی اتیلن ترفتالات ، که معمولاً به اختصار PET ، PETE یا PETP یا PET-P نامیده می شود ، رایج ترین رزین پلیمر ترموپلاستیک خانواده پلی استر است و در الیاف مخصوص لباس ، ظروف مایعات و مایعات استفاده می شود. مواد غذایی ، ترموستینگ برای تولید ، و در ترکیب با فیبر شیشه ای برای رزین های مهندسی از جمله کاربرد های PET است.

PET


بیشتر تولید پلی اتیلن ترفتالات در جهان برای الیاف مصنوعی (بیش از 60٪) است و تولید بطری حدود 30٪ از تقاضای جهانی را شامل می شود. در زمینه کاربردهای نساجی ، PET با نام مشترک آن ، پلی استر گفته می شود ، در حالی که PET معمولاً در رابطه با بسته بندی استفاده می شود. پلی استر حدود 18٪ از تولید پلیمر جهان را تشکیل می دهد و چهارمین پلیمر تولید شده بعد از پلی اتیلن (PE) ، پلی پروپیلن (PP) و پلی وینیل کلرید (PVC) است.

PET از واحدهای پلیمریزه شده از مونومر اتیلن ترفتالات با تکرار (C10H8O4) تشکیل شده است. PET معمولاً بازیافت می شود و دارای شماره "1" به عنوان کد شناسایی رزین (RIC) می باشد.


کاربرد PET



بسته به نوع پردازش و تاریخ حرارتی آن ، پلی اتیلن ترفتالات ممکن است هم به عنوان یک آمورف (شفاف) و هم به عنوان یک پلیمر نیمه کریستالی وجود داشته باشد. ماده نیم کریستالی ممکن است بسته به ساختار کریستالی و اندازه ذرات آن شفاف به نظر برسد (اندازه ذرات کمتر از 500 نانومتر) یا مات و سفید (اندازه ذرات تا چند میکرومتر).


[ بازدید : 159 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به epscompany است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]