مواد معدنی چیست؟

شنبه 14 دی 1398
16:21
ali

قیمت مواد اولیه معدنی

مواد معدنی مواد جامد هستند که در طبیعت وجود دارند و می توانند از یک عنصر یا بیشتر عناصر در کنار هم ترکیب شوند (ترکیبات شیمیایی).


طلا ، نقره و کربن عناصری هستند که به خودی خود مواد معدنی تشکیل می دهند. به آنها عناصر بومی گفته می شود. در عوض ، نمک آشپزخانه معمولی یک ترکیب شیمیایی است که به آن نمک سنگ گفته می شود ، ماده معدنی است که از یون های سدیم و کلر تشکیل شده است. اتم ها ، یون ها و مولکول هایی که یک ماده معدنی تشکیل می دهند به صورت مرتب و مطابق شکل های هندسی به خوبی تعریف شده در آنها در فضا وجود دارند که به آنها شبکه های کریستالی گفته می شود. ساختار شبکه کریستالی همانطور که می بینیم شکل کریستال را مشخص می کند. به عنوان مثال ، نمک سنگ یا نمک آشپزخانه ماده معدنی است که از بلورهای مکعبی شکل تشکیل شده است. مشبک کریستالی آن یک شکل دارد و از یون های سدیم و کلر تشکیل شده است که به ترتیب متناوب در فضا وجود دارند.


[ بازدید : 92 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به epscompany است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]